Streda, 28. september, 2022 | Meniny má Václav

V Bratislave a Skalici sa dnes uskutoční posledná rozlúčka s Antonom Srholcom

Kňaz a salezián Anton Srholec zomrel vo štvrtok 7. januára vo veku 86 rokov.

BRATISLAVA. SKALICA. Verejnosť sa dnes rozlúči s kňazom a saleziánom Antonom Srholcom. Miestom poslednej rozlúčky bude Bratislava a Srholcova rodná Skalica, kde kňaza pochovajú.

Telesné pozostatky zosnulého dona Srholca vystavili dnes o 08.30 h v Kostole Nanebovzatia Panny Márie v Bratislave, informoval hovorca Saleziánov dona Bosca na Slovensku Rastislav Hamráček. V tomto kostole bude zároveň možné podpísať kondolenčnú knihu.

O 09.30 h sa začala zádušná svätá omša za zosnulého dona Srholca, po jej skončení bude telo prevezené do Skalice, kde sa o 13.30 h začne posledná rozlúčka v tamojšom farskom Kostole sv. Michala. Následne bude don Anton Srholec pochovaný na skalickom cintoríne, informoval Hamráček.

SkryťVypnúť reklamu

Hovorca saleziánov citoval posledné želanie Antona Srholca. "Prial si, aby tí, ktorí sa zúčastnia na poslednej rozlúčke, namiesto kvetinových darov konali skutky lásky, pamätali na neho v modlitbe a podporili jeho diela," pripomenul.

Kňaz a salezián Anton Srholec zomrel vo štvrtok 7. januára vo veku 86 rokov. Približne pred rokom mu diagnostikovali nádor na pľúcach. Rehoľa Saleziánov dona Bosca informovala, že Srholec zomrel po 68 rokoch rehoľného života, z ktorých 45 bol kňazom.

Najčítanejšie na My Záhorie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Piešťanská firma ovládla svet zubárskych kresiel
  2. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil
  3. Takto si nastavíte, aby vám maily od SME nekončili v spame
  4. Jazdíte na pneumatikách Continental?
  5. Vyskúšajte vylepšenú aplikáciu SME aj s novou SME Minútou
  6. Najradšej by ste sa pri čítaní správ nechali zahrabať?
  7. Štát zvyšuje dotácie na nájomné bývanie
  8. Osem cestovateľských tipov, kam sa vybrať cez jesenné prázdniny
  1. Medzi prírodnými izoláciami vedie celulóza
  2. Zvyšky z vašej kuchyne môžu pomôcť v boji s klimatickou krízou
  3. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil
  4. Nie všetko sa deje na červenom koberci
  5. Takto si nastavíte, aby vám maily od SME nekončili v spame
  6. Jazdíte na pneumatikách Continental?
  7. Rebríček úsporných ojazdených vozidiel
  8. 4-dňový pracovný režim spoločnosti NN Slovensko získal ocenenie
  1. Tejto zelenine patrí štvrté miesto na svete. Máte ju doma? 12 381
  2. Osem cestovateľských tipov, kam sa vybrať cez jesenné prázdniny 11 082
  3. OMV mení kuchynský olej za kávu. Teraz na celom Slovensku 3 861
  4. Vyskúšajte vylepšenú aplikáciu SME aj s novou SME Minútou 3 569
  5. Morca-della a Pali. Tatrakon stojí na osvedčenej klasike 2 804
  6. Bublina: Hravý a kreatívny časopis pre deti v denníku SME 2 553
  7. Jazdíte na pneumatikách Continental? 2 465
  8. Najradšej by ste sa pri čítaní správ nechali zahrabať? 2 318

Blogy SME

  1. Patrik Zimáni: Šeď nevšímavosti okolo nás.
  2. Marián Betík: Môj mobil je debil a čo ja?
  3. Štefan Vidlár: Krvavé častušky
  4. Miroslav Danko: Otvorený list Mikulášovi Dzurindovi
  5. Věra Tepličková: Už nemusíme tápať v temnotách. Svetlo sveta uzreli prvé nápady, ako na pracoviskách šetriť energie
  6. Roman Kebísek: Desaťročie veľkého prenasledovania evanjelikov 1671-1681
  7. Vlado Monček: Sabotované plynovody: Keby to boli Rusi, ako by to urobili?
  8. Ľuboš Vodička: Maličkosti z Malých Karpát: skalné okná
  1. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú. 15 434
  2. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia v Rusku dobrou správou? 13 874
  3. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 6 934
  4. Janka Bittó Cigániková: Katarína Hatráková a Romana Tabák sa dnes stali symbolom pokrytectva a bezcharakternosti 5 506
  5. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia dobrá, diel tretí. 3 415
  6. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 3 099
  7. Martin Majzlan: Pamír, miesto kde som zanechal kus svojho srdca (+Video) 2 998
  8. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia dobrá, part II. 2 782
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Záhorie - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Záhorie

Henrich Ravas ešte ako brankár FK Senica.

Henrich Ravas v mladom veku odišiel do Anglicka, kde pôsobil v akadémiách Peterborough a Derby.


Juraj Hertel 1 h

Kandidát na primátora Martin Štepán tvrdí, že potenciál Skalice sa v súčasnosti využíva iba minimálne.


1 h
Nezvestná Irena Dančová, po ktorej pátra polícia.

Dievčinu naposledy videla v pondelok vychovávateľka z internátu Spojenej školy v Trnave.


SITA 17 h

Celkový dlh dosiahol k 30. júnu tohto roku 62,3 milióna eur, do konca roka by mal klesnúť na úroveň 57 miliónov eur.


SITA 27. sep

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Policajti namerali v mestskej časti Považskej Bystrice Milochov 28-ročného vodiča Kie Ceed, ktorý prekročil maximálnu povolenú rýchlosť o 75 kilometrov za hodinu (km/h).


TASR 23 h

Podpísalo sa memorandum o ochrane povodia rieky.


27. sep

Vodiči sa dlhodobo sťažujú, že na Hutách sa na asfalte šmýka.


26. sep

Spojené komunálne a župné voľby sa konajú 29. októbra.


26. sep

Blogy SME

  1. Patrik Zimáni: Šeď nevšímavosti okolo nás.
  2. Marián Betík: Môj mobil je debil a čo ja?
  3. Štefan Vidlár: Krvavé častušky
  4. Miroslav Danko: Otvorený list Mikulášovi Dzurindovi
  5. Věra Tepličková: Už nemusíme tápať v temnotách. Svetlo sveta uzreli prvé nápady, ako na pracoviskách šetriť energie
  6. Roman Kebísek: Desaťročie veľkého prenasledovania evanjelikov 1671-1681
  7. Vlado Monček: Sabotované plynovody: Keby to boli Rusi, ako by to urobili?
  8. Ľuboš Vodička: Maličkosti z Malých Karpát: skalné okná
  1. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú. 15 434
  2. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia v Rusku dobrou správou? 13 874
  3. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 6 934
  4. Janka Bittó Cigániková: Katarína Hatráková a Romana Tabák sa dnes stali symbolom pokrytectva a bezcharakternosti 5 506
  5. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia dobrá, diel tretí. 3 415
  6. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 3 099
  7. Martin Majzlan: Pamír, miesto kde som zanechal kus svojho srdca (+Video) 2 998
  8. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia dobrá, part II. 2 782
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu