Utorok, 23. apríl, 2019 | Meniny má Vojtech

Holíčania milujú tradičné krčmy

Holíčania sa zdôverili, ako je to s podobnými službami v ich meste a kde skutočne platí Náš zákazník – náš pán.

Ilustračné foto.Ilustračné foto.(Zdroj: kamnapivo.sk)

Ako celá táto vec môže fungovať a predovšetkým zarábať? Neraz napadne človeku, keď odchádza z reštaurácie, baru, kaviarne. Niekde sa naopak rád vráti.

HOLÍČ. Jednou z hlavných príčin nedostatočnej úrovne služieb je zlá starostlivosť o hosťa. Zhodli sa na tom viacerí Holíčania. Kde v meste sa zákazník cíti vítaný, hodnotný a vníma tiež dobrú náladu, a kde je to naopak, porozprávali niektorí obyvatelia mesta.

Čašníčka nemala čas

Aj v tom istom zariadení sa nájde personál s rôznym prístupom. Kto sa však rozhodne pracovať v oblasti týchto služieb, musí si uvedomiť, že je neustále pod kontrolou verejnosti. „Ako by to vyzeralo, keby som sa na deti mračila, pretože ma škrie niečo osobné? Veď by k nám viac nechceli prísť,“ hovorí detská zdravotná sestra z Holíča.

Do reštaurácií s manželom vraj už príliš nechodia, lebo im prekážajú nekvalitné služby – tu špinavé záchody, tam dobre neumytý riad či poháre. Poslednú zlú skúsenosť má z miestnej pizzerie. V prázdnej reštaurácii čakali na obsluhu pätnásť minút.

„Čašníčka pribehla, až keď nás videla odchádzať. Povedala som jej, že keď si nenašla čas doteraz, už sa nemusí unúvať.“ V Holíči obľubujú krčmičku U gazdu, kde je podľa nej vždy sranda. A niekedy čapujú aj nadčas.

Navaria aj bez kuchyne

Ďalšia Holíčanka sa vyjadrila za svojho manžela: „Rád chodí s kamarátmi na pivo do Hostinca u Barborky. Majiteľka je veľmi ochotná, zostáva tam s nimi dlho po záverečnej, neraz až do noci či skorého rána. A keď sú hladní, aj jesť im nachystá, hoci tam oficiálne žiadnu kuchyňu nemajú.“ Pani Eva osobne najradšej chodí do CAFE-PIZZA-BARu, pre úslužnú a príjemnú obsluhu, skvelé miešané nápoje a vynikajúcu kuchyňu.

Furmani obstáli najlepšie

Anketa:
Zlepšili sa reštauračné služby v Holíči?
Sú na rovnakej úrovni
4
Zlepšili sa
3
Zhoršili sa
1
Hlasovalo: 8
Hlasovanie otvorené:
od: 07.06.2017 12:56

Viacerí z opýtaných obyvateľov Holíča sa zhodli, že najlepšie sa cítia v reštaurácii Furmanský dvor. Skvelá obsluha, snaha vyjsť v ústrety každému a za každú cenu, splnenie akejkoľvek požiadavky až výmyslu – také sú najčastejšie dôvody obľúbenosti tohto zariadenia. Pani Darina sem chodieva spoločne s partnerom. „Napriek tomu, že sme v celej reštaurácii zostali len dvaja a bola už záverečná, ochotne sa spýtali, čo si ešte dáme. Nezabudli pripomenúť, že môžeme posedieť, dokiaľ budeme chcieť,“ povedala. Podotkla, že aj keď zotrvali dlhšie, výraz v tvári ani ochota obsluhy sa nemenili.

„Keď sme prišli ďalší raz aj s dcérkou, nestačili sme sa čudovať. Priniesli jej palacinky s ovocím naaranžované tak, že ich nemôžem nazvať inak ako umelecké dielo,“ zdôraznila pani Darina. Opačnú skúsenosť má z kaviarne jedného známeho holíčskeho hotela.

„Prišli sme o pol desiatej večer, záverečná bola o desiatej. Chceli sme len kávu. Prvý dojem vo mne zostal v podobe doslovného zazerania čašníčky. S nevôľou sa spýtala, čo si dáme. Kávu nám priniesla asi po desiatich minútach,“ spomína. Ďalšie počínanie obsluhy bolo podľa nej veľmi nepríjemné. Hneď, ako ich čašníčka obslúžila, išla zamknúť dvere a desať minút pred záverečnou im priniesla účet bez toho, že by oň požiadali. Na to vypla televízor. „Odišli sme s tým, že sem už nikdy neprídeme,“ hovorí pani Darina.

Personál versus majitelia

Podľa niektorých zamestnancov najmä z radov obsluhy neplatí povestné Náš zákazník, náš pán len z toho dôvodu, že obsluha nie je dostatočne odmenená za nadštandardné služby. „Ste ochotní zostať tu s hosťami aj po záverečnej, pokiaľ sa bavia a samozrejme robia tržbu?“ smerovala otázka na viacerých z nich.

„Vás by bavilo byť v práci po pracovnej dobe, keď vám to nikto nezaplatí, a majiteľovi zarábať peniaze bez nároku na odmenu?“ odpovedala rovnako otázkou jedna z čašníčok. Kvôli sprepitnému sa jej vraj zostávať neoplatí, aj ona chce ísť domov a oddýchnuť si.

Prvý dojem, ktorý zákazník získa, je vo väčšine prípadov v réžii práve toho podniku, ktorý navštívi. Jedno z pravidiel starostlivosti o hosťa hovorí, že najlepším predajcom je nadšený zákazník. Treba neustále myslieť aj na to, že obranný val proti nájazdom konkurencie sa buduje z drobných kamienkov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Až vďaka chorobe objavila svoj talent
  2. Tohtoročný Autosalon? Najväčšie SUV na svete aj lietajúce auto
  3. Tip na japonskú klimatizáciu s výhodnejšou elektrinou
  4. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  5. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  6. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  7. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie
  8. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou?
  9. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru
  10. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori
  1. Tip na japonskú klimatizáciu s výhodnejšou elektrinou
  2. Tohtoročný Autosalon? Najväčšie SUV na svete aj lietajúce auto
  3. Women in business
  4. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  5. Bim Challenge 2019
  6. Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov
  7. Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur
  8. Grilovacia sezóna je zahájená!
  9. Moderné bývanie v Žiline v 30-tych rokoch 20. storočia
  10. Čerpačky OMV na Slovensku majú dvere otvorené aj počas sviatkov
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019 21 271
  2. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 11 555
  3. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 9 773
  4. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 8 220
  5. Čo upiecť na Veľkú noc? 5 skvelých dezertov Adriany Polákovej 6 903
  6. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 4 346
  7. Až vďaka chorobe objavila svoj talent 3 916
  8. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali 3 261
  9. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 2 944
  10. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou? 1 726

Téma: Holíč


Hlavné správy z MY Záhorie

Auto na streche, prevrátený kamión. Cestu pre vážnu nehodu uzavreli

Vážna dopravná nehoda sa stala pred horským priechodom Biela hora neďaleko Jablonice.

Cesta je zatiaľ uzavretá.

V Malých Karpatoch horel les

Horieť začalo v okolí Javorníka. Hasiči boli v pohotovosti.

Ilustračná fotografia.

Vychádza nové číslo MY Týždennika pre Záhorie

MY Týždenník pre Záhorie nájdete v novinových stánkoch a u súkromných predajcov vždy v pondelok, jeho súčasťou je príloha s televíznym programom a bohatým čítaním MY Magazín.

SHMÚ varuje pred silným vetrom na západe Slovenska

Rýchlosť vetra môže v nárazoch dosiahnuť až 65 km/h.

Ilustračná fotografia.

Na západnom Slovensku sa tradične šibalo, oblievanie bolo typické pre východ

Šibanie malo priniesť novú silu a zdravie do nasledujúceho roka.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Na prvý foťák si zarobil brigádou na stavbe. Snímky mladíka vám vyrazia dych

Snažím sa byť vždy jedinečný a originálny, hovorí mladý fotograf Adam Kuric.

Krčmy v Žiline sa sústredili najmä na rínku, ubytovaní tu boli aj ruskí dôstojníci

Žilina, tak ako každé väčšie mesto, mala už od stredoveku svoje krčmy a ubytovacie zariadenie.

FOTO: Oblievačka v okolí Trenčína

Mládenci v ľudových krojoch z obce Selec alebo tí z Trenčianskej Teplej? Ktorým to podľa vás dnes lepšie šibalo?

Smutnú vŕbu v Soblahove zasypalo takmer osemsto maľovaných kraslíc

Soblahovská šibačka má každoročne rekordnú podobu. „Veľkonočnú“ smutnú vŕbu ozdobili aj v tomto roku stovky kraslíc.

Vybrali SME

Už ste čítali?