Streda, 27. január, 2021 | Meniny má BohušKrížovkyKrížovky

Holíčania milujú tradičné krčmy

Holíčania sa zdôverili, ako je to s podobnými službami v ich meste a kde skutočne platí Náš zákazník – náš pán.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: kamnapivo.sk)

Ako celá táto vec môže fungovať a predovšetkým zarábať? Neraz napadne človeku, keď odchádza z reštaurácie, baru, kaviarne. Niekde sa naopak rád vráti.

HOLÍČ. Jednou z hlavných príčin nedostatočnej úrovne služieb je zlá starostlivosť o hosťa. Zhodli sa na tom viacerí Holíčania. Kde v meste sa zákazník cíti vítaný, hodnotný a vníma tiež dobrú náladu, a kde je to naopak, porozprávali niektorí obyvatelia mesta.

Čašníčka nemala čas

Aj v tom istom zariadení sa nájde personál s rôznym prístupom. Kto sa však rozhodne pracovať v oblasti týchto služieb, musí si uvedomiť, že je neustále pod kontrolou verejnosti. „Ako by to vyzeralo, keby som sa na deti mračila, pretože ma škrie niečo osobné? Veď by k nám viac nechceli prísť,“ hovorí detská zdravotná sestra z Holíča.

Skryť Vypnúť reklamu

Do reštaurácií s manželom vraj už príliš nechodia, lebo im prekážajú nekvalitné služby – tu špinavé záchody, tam dobre neumytý riad či poháre. Poslednú zlú skúsenosť má z miestnej pizzerie. V prázdnej reštaurácii čakali na obsluhu pätnásť minút.

„Čašníčka pribehla, až keď nás videla odchádzať. Povedala som jej, že keď si nenašla čas doteraz, už sa nemusí unúvať.“ V Holíči obľubujú krčmičku U gazdu, kde je podľa nej vždy sranda. A niekedy čapujú aj nadčas.

Navaria aj bez kuchyne

Ďalšia Holíčanka sa vyjadrila za svojho manžela: „Rád chodí s kamarátmi na pivo do Hostinca u Barborky. Majiteľka je veľmi ochotná, zostáva tam s nimi dlho po záverečnej, neraz až do noci či skorého rána. A keď sú hladní, aj jesť im nachystá, hoci tam oficiálne žiadnu kuchyňu nemajú.“ Pani Eva osobne najradšej chodí do CAFE-PIZZA-BARu, pre úslužnú a príjemnú obsluhu, skvelé miešané nápoje a vynikajúcu kuchyňu.

Skryť Vypnúť reklamu

Furmani obstáli najlepšie

Anketa:
Zlepšili sa reštauračné služby v Holíči?
Sú na rovnakej úrovni
4
Zlepšili sa
3
Zhoršili sa
1
Hlasovalo: 8
Hlasovanie otvorené:
od: 07.06.2017 12:56

Viacerí z opýtaných obyvateľov Holíča sa zhodli, že najlepšie sa cítia v reštaurácii Furmanský dvor. Skvelá obsluha, snaha vyjsť v ústrety každému a za každú cenu, splnenie akejkoľvek požiadavky až výmyslu – také sú najčastejšie dôvody obľúbenosti tohto zariadenia. Pani Darina sem chodieva spoločne s partnerom. „Napriek tomu, že sme v celej reštaurácii zostali len dvaja a bola už záverečná, ochotne sa spýtali, čo si ešte dáme. Nezabudli pripomenúť, že môžeme posedieť, dokiaľ budeme chcieť,“ povedala. Podotkla, že aj keď zotrvali dlhšie, výraz v tvári ani ochota obsluhy sa nemenili.

„Keď sme prišli ďalší raz aj s dcérkou, nestačili sme sa čudovať. Priniesli jej palacinky s ovocím naaranžované tak, že ich nemôžem nazvať inak ako umelecké dielo,“ zdôraznila pani Darina. Opačnú skúsenosť má z kaviarne jedného známeho holíčskeho hotela.

Skryť Vypnúť reklamu

„Prišli sme o pol desiatej večer, záverečná bola o desiatej. Chceli sme len kávu. Prvý dojem vo mne zostal v podobe doslovného zazerania čašníčky. S nevôľou sa spýtala, čo si dáme. Kávu nám priniesla asi po desiatich minútach,“ spomína. Ďalšie počínanie obsluhy bolo podľa nej veľmi nepríjemné. Hneď, ako ich čašníčka obslúžila, išla zamknúť dvere a desať minút pred záverečnou im priniesla účet bez toho, že by oň požiadali. Na to vypla televízor. „Odišli sme s tým, že sem už nikdy neprídeme,“ hovorí pani Darina.

Personál versus majitelia

Podľa niektorých zamestnancov najmä z radov obsluhy neplatí povestné Náš zákazník, náš pán len z toho dôvodu, že obsluha nie je dostatočne odmenená za nadštandardné služby. „Ste ochotní zostať tu s hosťami aj po záverečnej, pokiaľ sa bavia a samozrejme robia tržbu?“ smerovala otázka na viacerých z nich.

„Vás by bavilo byť v práci po pracovnej dobe, keď vám to nikto nezaplatí, a majiteľovi zarábať peniaze bez nároku na odmenu?“ odpovedala rovnako otázkou jedna z čašníčok. Kvôli sprepitnému sa jej vraj zostávať neoplatí, aj ona chce ísť domov a oddýchnuť si.

Prvý dojem, ktorý zákazník získa, je vo väčšine prípadov v réžii práve toho podniku, ktorý navštívi. Jedno z pravidiel starostlivosti o hosťa hovorí, že najlepším predajcom je nadšený zákazník. Treba neustále myslieť aj na to, že obranný val proti nájazdom konkurencie sa buduje z drobných kamienkov.

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Hygge ako životný štýl
  2. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  5. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  6. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  7. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  8. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  9. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  10. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  1. Viete, ako správne umyť ovocie? Čistá voda stačiť nemusí
  2. Závod zamestnáva 500 ľudí. Tatravagónka v Trebišove má 50 rokov
  3. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  4. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  5. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  6. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  7. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  8. Budovanie zelenej značky
  9. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  10. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 21 023
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 20 582
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 17 992
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 647
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 276
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 7 990
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 514
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 377
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 252
  10. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020 6 834
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Holíč

Prečítajte si aj ďalšie články k téme

Hlavné správy z Správy Záhorie - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Záhorie

Ilustračné foto

Môžu tak urobiť nielen cez registračný formulár, ale aj cez infolinku rezortu zdravotníctva.

13 h
Ilustračné foto.

Na úseku Trnava - Bratislava-Nové Mesto nebude premávať 27 osobných vlakov.

13 h
Ilustračné foto

V súvislosti so septembrovým zásahom na Okresnom dopravnom inšpektoráte (ODI) v Malackách vedie policajná inšpekcia trestné stíhanie pre podozrenie zo spáchania trestného činu.

14 h
Ilustračné foto.

Svoj premiérový zásah v drese trenčianskeho áčka si pripísal Lucas Demitra.

15 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Po páchateľoch polícia intenzívne pátra.

18 h

Zvolen patrí medzi lepšie okresy.

15 h

Naše obce a mestá sa testovania zhostili na jednotku, hoci na prípravu mali len pár dní.

26. jan

Výhrady zástupcov dolných Kysúc boli oprávnené.

15 h

Už ste čítali?