Holíčania milujú tradičné krčmy

Holíčania sa zdôverili, ako je to s podobnými službami v ich meste a kde skutočne platí Náš zákazník – náš pán.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: kamnapivo.sk)

Ako celá táto vec môže fungovať a predovšetkým zarábať? Neraz napadne človeku, keď odchádza z reštaurácie, baru, kaviarne. Niekde sa naopak rád vráti.

HOLÍČ. Jednou z hlavných príčin nedostatočnej úrovne služieb je zlá starostlivosť o hosťa. Zhodli sa na tom viacerí Holíčania. Kde v meste sa zákazník cíti vítaný, hodnotný a vníma tiež dobrú náladu, a kde je to naopak, porozprávali niektorí obyvatelia mesta.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čašníčka nemala čas

Aj v tom istom zariadení sa nájde personál s rôznym prístupom. Kto sa však rozhodne pracovať v oblasti týchto služieb, musí si uvedomiť, že je neustále pod kontrolou verejnosti. „Ako by to vyzeralo, keby som sa na deti mračila, pretože ma škrie niečo osobné? Veď by k nám viac nechceli prísť,“ hovorí detská zdravotná sestra z Holíča.

SkryťVypnúť reklamu

Do reštaurácií s manželom vraj už príliš nechodia, lebo im prekážajú nekvalitné služby – tu špinavé záchody, tam dobre neumytý riad či poháre. Poslednú zlú skúsenosť má z miestnej pizzerie. V prázdnej reštaurácii čakali na obsluhu pätnásť minút.

„Čašníčka pribehla, až keď nás videla odchádzať. Povedala som jej, že keď si nenašla čas doteraz, už sa nemusí unúvať.“ V Holíči obľubujú krčmičku U gazdu, kde je podľa nej vždy sranda. A niekedy čapujú aj nadčas.

Navaria aj bez kuchyne

Ďalšia Holíčanka sa vyjadrila za svojho manžela: „Rád chodí s kamarátmi na pivo do Hostinca u Barborky. Majiteľka je veľmi ochotná, zostáva tam s nimi dlho po záverečnej, neraz až do noci či skorého rána. A keď sú hladní, aj jesť im nachystá, hoci tam oficiálne žiadnu kuchyňu nemajú.“ Pani Eva osobne najradšej chodí do CAFE-PIZZA-BARu, pre úslužnú a príjemnú obsluhu, skvelé miešané nápoje a vynikajúcu kuchyňu.

SkryťVypnúť reklamu

Furmani obstáli najlepšie

Anketa:
Zlepšili sa reštauračné služby v Holíči?
Sú na rovnakej úrovni
4
Zlepšili sa
3
Zhoršili sa
1
Hlasovalo: 8
Hlasovanie otvorené:
od: 07.06.2017 12:56

Viacerí z opýtaných obyvateľov Holíča sa zhodli, že najlepšie sa cítia v reštaurácii Furmanský dvor. Skvelá obsluha, snaha vyjsť v ústrety každému a za každú cenu, splnenie akejkoľvek požiadavky až výmyslu – také sú najčastejšie dôvody obľúbenosti tohto zariadenia. Pani Darina sem chodieva spoločne s partnerom. „Napriek tomu, že sme v celej reštaurácii zostali len dvaja a bola už záverečná, ochotne sa spýtali, čo si ešte dáme. Nezabudli pripomenúť, že môžeme posedieť, dokiaľ budeme chcieť,“ povedala. Podotkla, že aj keď zotrvali dlhšie, výraz v tvári ani ochota obsluhy sa nemenili.

„Keď sme prišli ďalší raz aj s dcérkou, nestačili sme sa čudovať. Priniesli jej palacinky s ovocím naaranžované tak, že ich nemôžem nazvať inak ako umelecké dielo,“ zdôraznila pani Darina. Opačnú skúsenosť má z kaviarne jedného známeho holíčskeho hotela.

SkryťVypnúť reklamu

„Prišli sme o pol desiatej večer, záverečná bola o desiatej. Chceli sme len kávu. Prvý dojem vo mne zostal v podobe doslovného zazerania čašníčky. S nevôľou sa spýtala, čo si dáme. Kávu nám priniesla asi po desiatich minútach,“ spomína. Ďalšie počínanie obsluhy bolo podľa nej veľmi nepríjemné. Hneď, ako ich čašníčka obslúžila, išla zamknúť dvere a desať minút pred záverečnou im priniesla účet bez toho, že by oň požiadali. Na to vypla televízor. „Odišli sme s tým, že sem už nikdy neprídeme,“ hovorí pani Darina.

Personál versus majitelia

Podľa niektorých zamestnancov najmä z radov obsluhy neplatí povestné Náš zákazník, náš pán len z toho dôvodu, že obsluha nie je dostatočne odmenená za nadštandardné služby. „Ste ochotní zostať tu s hosťami aj po záverečnej, pokiaľ sa bavia a samozrejme robia tržbu?“ smerovala otázka na viacerých z nich.

„Vás by bavilo byť v práci po pracovnej dobe, keď vám to nikto nezaplatí, a majiteľovi zarábať peniaze bez nároku na odmenu?“ odpovedala rovnako otázkou jedna z čašníčok. Kvôli sprepitnému sa jej vraj zostávať neoplatí, aj ona chce ísť domov a oddýchnuť si.

Prvý dojem, ktorý zákazník získa, je vo väčšine prípadov v réžii práve toho podniku, ktorý navštívi. Jedno z pravidiel starostlivosti o hosťa hovorí, že najlepším predajcom je nadšený zákazník. Treba neustále myslieť aj na to, že obranný val proti nájazdom konkurencie sa buduje z drobných kamienkov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Záhorie

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Budúci lesníci opäť v teréne: S LESY SR vysadia les novej generá
  2. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  3. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  4. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  5. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  6. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 101 206
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 321
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 11 081
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 468
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 6 298
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 5 034
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 970
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska 4 477
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Záhorie - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Záhorie

Rakúsky tím dezinfikuje nákladné vozidlá prichádzajúce na Slovensko z Maďarska.

Otvorený list podpísali desiatky predstaviteľov regionálnej a miestnej samosprávy.


TASR
Jakubko

Nemusíte byť zdravotným klaunom, aby ste niekomu urobili krajší deň.


Ilustračný obrázok

Hoci išlo o najzápadnejšie lokality Slovenska, predsa to neboli posledné oslobodené lokality Slovenska.


TASR
Martin Škrtel je novým športovým riaditeľom Spartaka Trnava.Vedľa neho je prezident klubu Peter Macho.

Jozef Antošík bol dlho fanúšikom Trnavy.


4

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu