Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Holíčania milujú tradičné krčmy

Holíčania sa zdôverili, ako je to s podobnými službami v ich meste a kde skutočne platí Náš zákazník – náš pán.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: kamnapivo.sk)

Ako celá táto vec môže fungovať a predovšetkým zarábať? Neraz napadne človeku, keď odchádza z reštaurácie, baru, kaviarne. Niekde sa naopak rád vráti.

HOLÍČ. Jednou z hlavných príčin nedostatočnej úrovne služieb je zlá starostlivosť o hosťa. Zhodli sa na tom viacerí Holíčania. Kde v meste sa zákazník cíti vítaný, hodnotný a vníma tiež dobrú náladu, a kde je to naopak, porozprávali niektorí obyvatelia mesta.

Čašníčka nemala čas

Aj v tom istom zariadení sa nájde personál s rôznym prístupom. Kto sa však rozhodne pracovať v oblasti týchto služieb, musí si uvedomiť, že je neustále pod kontrolou verejnosti. „Ako by to vyzeralo, keby som sa na deti mračila, pretože ma škrie niečo osobné? Veď by k nám viac nechceli prísť,“ hovorí detská zdravotná sestra z Holíča.

Skryť Vypnúť reklamu

Do reštaurácií s manželom vraj už príliš nechodia, lebo im prekážajú nekvalitné služby – tu špinavé záchody, tam dobre neumytý riad či poháre. Poslednú zlú skúsenosť má z miestnej pizzerie. V prázdnej reštaurácii čakali na obsluhu pätnásť minút.

„Čašníčka pribehla, až keď nás videla odchádzať. Povedala som jej, že keď si nenašla čas doteraz, už sa nemusí unúvať.“ V Holíči obľubujú krčmičku U gazdu, kde je podľa nej vždy sranda. A niekedy čapujú aj nadčas.

Navaria aj bez kuchyne

Ďalšia Holíčanka sa vyjadrila za svojho manžela: „Rád chodí s kamarátmi na pivo do Hostinca u Barborky. Majiteľka je veľmi ochotná, zostáva tam s nimi dlho po záverečnej, neraz až do noci či skorého rána. A keď sú hladní, aj jesť im nachystá, hoci tam oficiálne žiadnu kuchyňu nemajú.“ Pani Eva osobne najradšej chodí do CAFE-PIZZA-BARu, pre úslužnú a príjemnú obsluhu, skvelé miešané nápoje a vynikajúcu kuchyňu.

Skryť Vypnúť reklamu

Furmani obstáli najlepšie

Anketa:
Zlepšili sa reštauračné služby v Holíči?
Sú na rovnakej úrovni
4
Zlepšili sa
3
Zhoršili sa
1
Hlasovalo: 8
Hlasovanie otvorené:
od: 07.06.2017 12:56

Viacerí z opýtaných obyvateľov Holíča sa zhodli, že najlepšie sa cítia v reštaurácii Furmanský dvor. Skvelá obsluha, snaha vyjsť v ústrety každému a za každú cenu, splnenie akejkoľvek požiadavky až výmyslu – také sú najčastejšie dôvody obľúbenosti tohto zariadenia. Pani Darina sem chodieva spoločne s partnerom. „Napriek tomu, že sme v celej reštaurácii zostali len dvaja a bola už záverečná, ochotne sa spýtali, čo si ešte dáme. Nezabudli pripomenúť, že môžeme posedieť, dokiaľ budeme chcieť,“ povedala. Podotkla, že aj keď zotrvali dlhšie, výraz v tvári ani ochota obsluhy sa nemenili.

„Keď sme prišli ďalší raz aj s dcérkou, nestačili sme sa čudovať. Priniesli jej palacinky s ovocím naaranžované tak, že ich nemôžem nazvať inak ako umelecké dielo,“ zdôraznila pani Darina. Opačnú skúsenosť má z kaviarne jedného známeho holíčskeho hotela.

Skryť Vypnúť reklamu

„Prišli sme o pol desiatej večer, záverečná bola o desiatej. Chceli sme len kávu. Prvý dojem vo mne zostal v podobe doslovného zazerania čašníčky. S nevôľou sa spýtala, čo si dáme. Kávu nám priniesla asi po desiatich minútach,“ spomína. Ďalšie počínanie obsluhy bolo podľa nej veľmi nepríjemné. Hneď, ako ich čašníčka obslúžila, išla zamknúť dvere a desať minút pred záverečnou im priniesla účet bez toho, že by oň požiadali. Na to vypla televízor. „Odišli sme s tým, že sem už nikdy neprídeme,“ hovorí pani Darina.

Personál versus majitelia

Podľa niektorých zamestnancov najmä z radov obsluhy neplatí povestné Náš zákazník, náš pán len z toho dôvodu, že obsluha nie je dostatočne odmenená za nadštandardné služby. „Ste ochotní zostať tu s hosťami aj po záverečnej, pokiaľ sa bavia a samozrejme robia tržbu?“ smerovala otázka na viacerých z nich.

„Vás by bavilo byť v práci po pracovnej dobe, keď vám to nikto nezaplatí, a majiteľovi zarábať peniaze bez nároku na odmenu?“ odpovedala rovnako otázkou jedna z čašníčok. Kvôli sprepitnému sa jej vraj zostávať neoplatí, aj ona chce ísť domov a oddýchnuť si.

Prvý dojem, ktorý zákazník získa, je vo väčšine prípadov v réžii práve toho podniku, ktorý navštívi. Jedno z pravidiel starostlivosti o hosťa hovorí, že najlepším predajcom je nadšený zákazník. Treba neustále myslieť aj na to, že obranný val proti nájazdom konkurencie sa buduje z drobných kamienkov.

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  2. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  3. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  4. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  6. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Pomáhajte čítaním
  9. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  10. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  1. V Košickom kraji máme more aj neviditeľnú izbu: Objavte ich!
  2. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  3. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  4. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  5. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  6. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  7. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  8. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  9. Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria
  10. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 32 787
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 23 919
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 21 304
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 003
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 14 332
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 574
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 690
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 688
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 569
  10. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 9 714
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Holíč

Prečítajte si aj ďalšie články k téme

Hlavné správy z Správy Záhorie - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Záhorie

Virológ Klempa: Najbližšie týždne budú pre nás veľmi ťažké

Boris Klempa tvrdí, že celoplošné testovanie je teoreticky skvelá vec. Treba však brať do úvahy všetky okolnosti či riziká.

Rezort práce plánuje postaviť dva domy pre detský domov

Vyplýva to zo zverejnených informácií vo vestníku Úradu pre verejné obstarávanie.

Ilustračné foto

Predbežný termín konca zákazu vychádzania je 15. november

Termín odsúhlasil aj ústredný krízový štáb.

Ilustračná fotografia.

V Skalici nebudú odberné miesta kopírovať volebné miestnosti

Na plošné testovanie vyčlenili v meste jedenásť odberných miest.

Ilustračné foto

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Zomrel majiteľ známej nitrianskej firmy Turancar

Viliam Turan mal 66 rokov. Podnikať začal krátko po nežnej revolúcii.

Celoplošné testovanie v Nových Zámkoch a Šuranoch: ZOZNAM odberných miest

Testovať sa bude aj v kine či športovej hale. Fungovať bude aj pojazdné odberné miesto.

Banská Bystrica zverejnila zoznam odberných miest ( + Zoznam)

Mesto sa pripravuje na celoplošné testovanie obyvateľov, sú známe odberné miesta. Bude ich 68.

Už ste čítali?