Niektoré spoje vylúčili
Veľmi mierne sú podľa neho upravené podmienky prevádzkovania v prospech toho, že niektoré neefektívne spoje boli vylúčené po dohode so starostami obcí, ktorých sa to priamo týka.
Trať má byť súčasťou projektu, ktorý súvisí s plánovaným novým systémom Bratislavskej integrovanej dopravy. Časť peňazí na chod trate by mala poskytnúť župa a časť Železničná spoločnosť.
Bratislavský kraj sa ako jediný spomedzi samosprávnych krajov na Slovensku podieľa na spolufinancovaní takéhoto druhu regionálnej dopravy. Železnička premáva podľa nového cestovného poriadku, ktorý je urobený v dvoch variantoch.
Dva platné varianty
Prvý variant platí pre obdobie od 1. januára do 6. februára. Zmena je v tom, že už nepremáva posledný pár vlaku, ktorý zo Záhorskej Vsi odchádzal o 20:35 a zo Zohoru o 22:40. Celková kapacita vlaku je 80 miest, tento nočný spoj využívalo približne 10 až 12 ľudí.
Druhý variant platí pre obdobie od 7. februára až do konca roka. Pre lepšie pripojenie a kvalitnejšie cestovanie sa skráti doba čakania na prípoj v Zohore, z pôvodných niekedy až 12 minút to budú tri minúty.