Preteky na mosteckom okruhu s vozidlom Renault Clio RS rozbiehal Milan Valášek, ktorého však už o pár kolách vystriedal Zbyněk Buchta. Ten si však tiež veľmi nezapretekal, keďže preteky boli po približne pol hodine kvôli hustému, nepretržitému dažďu, z dôvodu bezpečnosti na približne jednu hodinu prerušené. Napriek faktu, že autá stáli hodinu v priestore štartu, čas ostávajúci do konca pretekov neustále ubiehal ďalej. Po hodine a pol prišiel reštart pretekov, to už však vo vozidle sedel Miro Horňák.
Miroslav Horňák a Milan Valášek (vzadu).
Všetko však vlastne začínalo odznova. V tomto prípade však Miro obrazne povedané „ťahal za kratší koniec". Prím totiž v týchto pretekoch medzi vozidlami divízie D4 do dvoch litrov hral perfektne pripravený slovenský Seat Leon SC TDi za volantom ktorého sa striedal Bratislavčan Vlado Hybáček s Michalom Matějovským. „Preteky boli dobré, len škoda toho prerušenia. Sme spokojní aj s druhým miestom. Seat Leon pripravovaný Vladom Hybáčkom bol v tomto prípade fakt neprekonateľný," vyjadril poctu konkurencii Miro Horňák.
Autor: Miroslav Majláth