Skalica - V zasadačke Mestského úradu sa 13. decembra uskutočnilo tretie pokračovanie seminára o cestovnom ruchu, ktoré organizovalo oddelenie strategického rozvoja a marketingu Mesta Skalica. Diskutovali sa aktuálne problémy podnikateľov zo sféry cestovného ruchu.
Pracovníci oddelenia marketingu prezentovali pripravované investičné a marketingové aktivity Mesta Skalica, avizovali podnikateľom rezervačný systém ubytovacích zariadení ako aj tohtoročné zámery na veľtrhoch v Brne a Bratislave, predstavili dispozičné riešenia stánkov a ponúkli im lukratívne miesto v expozícií Skalice na Slovakia Tour. Prítomní boli oboznámení s výsledkami prieskumu verejnej mienky, v ktorom obyvatelia Skalice vyjadrili ich názor ku kvalite služieb a k vývoju mesta.
Dali by ste prednosť v reštaurácií káve s kolieskom Skalického trdelníka? Táto jednoduchá anketová otázka z internetovej stránky Mesta (www.skalica.sk) zaujala pozornosť Tlačovej agentúry Slovenskej republiky, denníka SME a niektorých celoslovenských rádií. Na základe nečakanej spätnej väzby vznikla iniciatíva pilotného projektu, ktorý bol ďalším bodom programu. Výsledkom tohto nápadu bola dohoda, že vo vybraných reštauračných zariadeniach sa bude ku káve namiesto univerzálneho keksíka podávať koliesko tradičnej skalickej špeciality.
Napriek slabšej účasti oslovených podnikateľov v záverečnej diskusií zaznelo viacero podnetných názorov a návrhov pre činnosť Mesta ako aj pre zlepšenie služieb cestovného ruchu v Skalici.
Marek Gula,
odd. marketingu
MestaSkalica