Vážená redakcia!
Chceli by sme reagovať na článok „Tovar, ktorý majú aj nemajú“, uverejnený vo vašom týždenníku 6. novembra, v ktorom sa zákazníčka Supermarketu COOP Jednota Senica, SD na Hviezdoslavovej ulici sťažuje, že si nemohla zakúpiť tvaroh, pretože nemal v pokladnici kód.
V tomto prípade išlo o tovar, ktorý dodávateľ dodal pod novým kódom, zmenu nám včas neoznámil a tovar bol zaradený do predaja. Táto skutočnosť sa dá zistiť až pri predaji cez pokladňu. Samozrejme, bola vykonaná náprava, čo však nebolo možné urobiť ihneď, teda ešte počas prítomnosti spomínanej zákazníčky v predajni.
V súčasnosti prechádzame na jednotný číselník tovarov, ktorý by mal umožniť skvalitnenie a sprehľadnenie nákupu a predaja. Pri tejto realizácii vzniklo chybou dodávateľa i uvedené nedopatrenie.
Nakoľko spätne sa dá ťažko preveriť správanie pokladníčky, bola i napriek tomu upozornená, ako takúto situáciu riešiť, aby nedochádzalo k zbytočným nedorozumeniam.
Podotýkame, že s podobnými nedostatkami sa zákazníci stretávajú i v iných obchodných reťazcoch, čo samozrejme neospravedlňuje fakt, že sa to stalo v našej predajni. Preto považujeme komentár redakcie za neprimeraný, jednostranný, navodzujúci domnienku „bezchybnosti“ zahraničných reťazcov.
Zákazníčke sme sa písomne ospravedlnili a ospravedlňujeme sa aj touto cestou a veríme, že i napriek tejto nepríjemnej skúsenosti zostane naďalej našou zákazníčkou.
Ing. Ivan Bzdúšek, predseda predstavenstva COOP Jednota Senica, SD
Autorka spomínaného článku i redakcia Týždenníka pre Záhorie si uvedomuje zbytočnosť, neobjektívnosť a zavádzanie autorkinho komentára v závere článku. Celej veci by prospelo, keby dala priestor na vyjadrenie aj druhej strane, v tomto prípade vedúcej spomínanej predajne. Naša redakcia si ctí novinársku etiku, no v tomto prípade chybou redaktorky ostala zabudnutá. Za vzniknuté problémy a poškodenie dobrého mena COOP Jednota Senica, SD sa ospravedlňujeme.
Gabriel Kopúnek,šéfredaktor