V piatok 27. januára predstavilo mesto Skalica vo svojej expozícii na veľtrhu ITF Slovakiatour nový Corporate Design. Nová vizuálna identita vychádza zo stratégie regionálneho rozvoja mesta a hovorí najmä o napredovaní regiónu v oblasti turistiky, aktívneho trávenia voľného času; no odráža sa zo silného historického potenciálu mesta. Realizáciu tohto projektu zabezpečoval mestu Skalica kreatívny tím trnavskej agentúry MM Promotion.
Design manual pozostáva zo základných častí, ako logotyp, farebnosť, typografia, merkantil,... ktoré sú však upravené pre špecifické potreby subjektu akým je mesto. Logotyp vychádza z odkazu pôvodného erbu, cituje ho, no zároveň ho transformuje do novej kvality a všeobecnej aplikovateľnosti. Grafická časť logotypu ukrývajúca v inotaji typický dvojkríž je doplnená názvom a sloganom: „slobodné kráľovské mesto“. Spolu tvoria komplexný celok, ktorý napĺňa požiadavku klienta zachovať tradície, no zároveň byť moderný.
Špecifickou časťou tohto Design Manualu je časť nazvaná „Architektúra“, ktorá čerpá z logotypu jeho základné stavebné prvky a ich násobením vytvára dekoračné a funkčné prvky výstavby propagačných materiálov. Vytvára tak osobitý odlišujúci prvok v konkurenčnom prostredí, ktorý zároveň slúži ako orientačná pomôcka pri aplikovaní corporate colors. - r-