Podľa vyjadrenia pána prednostu bolo dôvodov na presťahovanie hneď niekoľko. Kancelárie nevyhovovali po stránke zachovania diskrétnosti vybavovania klientov, dostatočnej ochrany osobných údajov klientov, ďalej nepostačovali priestorové kapacity, nevyhovovali skladové podmienky budovy, priestory pre registratúrne stredisko, chýbali zasadacie priestory pre komisie, parkovacie kapacity, možnosť prístupu pre imobilných občanov a pod.
Nebolo možné uspokojovať ani žiadosti tretieho sektora. Tí vyžadovali priestory pre svoje zasadania a agendu. Všetky tieto nedostatky sa získaním budovy na Radlinského ulici odstránili. Taktiež sa centralizoval výkon samosprávnych funkcií, v súčasnosti tu už sídli mestská polícia, ale aj klub dôchodcov.
Dnešné miesto úradu je navyše pre občanov výborne dostupné, je situované v samom centre mesta. Budova má približne 20 rokov a bola odkúpená od istej obchodnej spoločnosti za 49 mil. Sk. V tomto roku si základná rekonštrukcia vyžiada asi dva mil. Sk.
Inovačným prvkom kancelárskych priestorov sú okienka na dverách kancelárií. V súčasnosti sa pripravujú aj priestory pre klientské centrum. Vďaka nemu si budú môcť občania na jednom mieste a v každý pracovný deň vybaviť svoje záležitosti a to na siedmych najpreferovanejších pracoviskách. Budú tu sústredené: podateľňa, pokladňa, evidencia obyvateľstva, referent v oblasti životného prostredia, informátor na usmerňovanie klientov, stavebný úrad, referent územného rozvoja (podnikanie, služby).Budova má šesť podlaží, spolu 5376 m2 . Pre zaujímavosť, bývalé sídlo úradu malo len okolo 2500 m2.
Mestský úrad v súčasnosti nevyužíva všetky priestory, zhruba 10 percent vyčlenil pre tretí sektor a 25 percent prenajíma na komerčné účely.
Marek Brna