etky výdavky spojené s realizáciou stavby vraj hradí obchodný reťazec. Nepôjde o obyčajnú sveteľnú križovatku, ale o dynamickú. Križovatka bude mať dynamické riadenie, čo znamená, že bude reagovať na to, koľko má v jednotlivom dopravnom prúde vozidiel a podľa toho ich v určitých časových intervaloch prepúšťať. Všetci sme isto zvedavý, ako sa takéto technické výdobytky v našom meste osvedčia.
Snahy o zlepšenie dopravnej situácie v centre mesta nie sú žiadnou novinkou. Ešte nedávno sa vo vyjadreniach samosprávy často objavoval termín kruhový objazd, ako moderná forma riešenia slabej priepustnosti vozidiel na súčasnej sveteľnej križovatke. Po konzultácii s odborníkmi sa od tohto zámeru upustilo, keďže z dôvodu prílišnej blízkosti ďalšej križovatky by sa mohli vyskytovať problémy s prejazdnosťou úseku.
Na rekonštrukciu centrálnej križovatky si budeme musieť nejaký čas počkať. Je nutné uzavrieť dohody o financovaní prác medzi správcami jednotlivých ciest, prechádzajúcich križovatkou. Sú to Slovenská správa ciest, Regionálne cesty Bratislava a mesto Malacky. Počíta sa s modernizáciou úseku, taktiež sa ráta s dynamickým riadením a celkový priestor križovatky sa má zmenšiť.
Marek Brna