Miroslav Janota bude riadiť nový subregión Schaeffler

Skupina Schaeffler vymenovala Miroslava Janotu, riaditeľa a konateľa Schaeffler Skalica za riaditeľa subregiónu Slovensko, Česká republika a východná Európa.

Miroslav Janota, Head of Subregion Slovakia, Czech Republic and Eastern EuropeMiroslav Janota, Head of Subregion Slovakia, Czech Republic and Eastern Europe (Zdroj: Schaeffler)

Miroslav Janota vo svojej novej pozícii je zodpovedný za posilnenie a rozšírenie aktivít spoločnosti Schaeffler nielen na Slovensku a v Českej republike, ale aj v ďalších krajinách strednej a východnej Európy vrátane Poľska, Maďarska, Ukrajiny a Kazachstanu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zlúčenie spoločností Schaeffler a Vitesco Technologies

Nová organizačná štruktúra v skupine Schaeffler súvisí s procesom zlučovania spoločností Schaeffler a Vitesco Technologies. Schaeffler posilní svoju pozíciu lídra na trhu spojením expertízy a inovácií oboch popredných svetových poskytovateľov v oblasti mobility. Zároveň zabezpečí svoju konkurencieschopnosť v oblasti riešení pohonov a podvozkov v rastúcom segmente elektromobility. Spolu so širokým portfóliom ložísk a priemyselných riešení, ako aj ďalších služieb, bude celkovo pomáhať transformovať meniaci sa ekosystém mobility.

Nová spoločnosť Schaeffler bude mať ročný obrat približne 25 miliárd eur, okolo 120 000 zamestnancov a viac ako 100 výrobných závodov vo všetkých hlavných regiónoch sveta.

Slovensko ako súčasť kľúčového regiónu pre Schaeffler

Subregión Slovensko, Česká republika a východná Európa patrí k jedným z najväčších v rámci skupiny Schaeffler. Tvorí ho desať výrobných závodov v jednotlivých krajinách, tri výskumné a vývojové centrá špecializujúce sa na elektromobilitu, dve kompetenčné centrá zdieľaných služieb a ďalšie obchodné pobočky. Okrem svojich kompetencií je výnimočný aj celkovým počtom 20 000 pracovníkov a dôverou, ktorú dostal pre výrobu nových produktov aj pre vývoj v oblasti e-mobility. Vo viacerých závodoch v regióne dnes Schaeffler rozbieha sériovú výrobu inovatívnych riešení pre popredných svetových zákazníkov.

„Svet sa zmenil, vyhráva ten, kto rýchlo reaguje a prináša pridanú hodnotu. Toto platí pre našich zákazníkov, ale takisto aj interne v našej skupine Schaeffler,“ hovorí Miroslav Janota. „Vďaka stratégii nulovej chyby dnes máme príležitosť udržať si konkurenčnú výhodu a stavať na vysokej kvalite našich produktov a služieb. Medzi priority spoločnosti Schaeffler naďalej patrí rozvoj nových znalostí 2 a kvalifikácií, ktoré nám umožnia zostať dlhodobo perspektívnym zamestnávateľom pre našich kolegov a súčasne zvyšovať atraktivitu nášho odvetvia pre talenty a mladú generáciu,“ dodáva.

Nová štruktúra umožňuje lepšie reagovať na výzvy

„Automobilový sektor aj ďalšie priemyselné odvetvia čelia mnohým výzvam, ktoré si vyžadujú pružné prispôsobenie sa náročným hospodárskym a geopolitickým podmienkam, sprísňujúcim sa environmentálnym požiadavkám alebo technologickým zmenám súvisiacim s digitalizáciou a umelou inteligenciou. Preto som presvedčený, že aj nová subregiobálna štruktúra nám umožní byť bližšie nielen k našim zákazníkom, ale aj k inštitúciám a dôležitým stakeholderom na úrovni subregiónu, ktorí budú profitovať z nášho postavania na trhu, sily inovácií, konkurencieschopnosti a investícií,“ vysvetľuje Miroslav Janota.

Miroslav Janota na novej pozícii „Head of Subregion Slovakia, Czech Republic and Eastern Europe“, zúročí svoje viac ako dvadsaťpäťročné profesionálne skúsenosti v skupine Schaeffler. Stál za rozbehom mnohých úspešných projektov, pri zavádzaní nových produktov a technológií, pri optimalizácii výrobných, ako aj nevýrobných procesov, digitalizácie a riešení v oblasti udržateľnosti.

Celkovo sa podieľal na úspešnom rozvoji skupiny Schaeffler na Slovensku aj v Českej republike. Súčasťou jeho novej pozície bude riadenie nového subregiónu spoločnosti v celej šírke príslušných kompetencií s cieľom naplniť strategické ciele skupiny Schaeffler vo všetkých krajinách subregiónu.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Záhorie

Komerčné články

  1. Ako komplexne a účinne vyriešiť problém akútnej hnačky
  2. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  3. Navrhni si tričko, sadni do tieňa a oddychuj
  4. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach
  5. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu
  6. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov
  7. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi
  8. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín
  1. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu
  2. Čo čítať v lete? Tipy na knihy z nášho vydavateľstva
  3. Ako komplexne a účinne vyriešiť problém akútnej hnačky
  4. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov
  5. Navrhni si tričko, sadni do tieňa a oddychuj
  6. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi
  7. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach
  8. LESY SR obnovili 100 km lesných ciest
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 14 502
  2. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi 7 117
  3. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 4 499
  4. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 3 859
  5. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín 3 576
  6. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 3 319
  7. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach 3 222
  8. Dajte zabrať vášmu mozgu, preverí ho Tréning pamäti 2 412
  1. Michael Achberger: Nemáte na trénera? Nevadí! Takto sa naučíte plávať ako profík aj sami
  2. Oskar Kaman: Parkovacia politika v Starom Meste zlyháva.
  3. Adam Ustupsky : Ako rozpoznať ruskú propagandu?
  4. Ivan Čáni: Modroknižkoví podvodníci Pellegrini a Kaliňák zázračne „vyzdraveli“. Rád by som tomu uveril, ale akosi mi to nejde.
  5. Martin Fronk: Prečo sa kostol zrútil a čo s tým mali anjeli?
  6. Juraj Kumičák: Atrapa
  7. Monika Albertiová: Kradnú, lebo môžu. Spravodlivosť sa končí pri 699 eurách
  8. Ján Šeďo: Konečne to do seba zapadá, hoci Ficovi na truc.
  1. Ivan Čáni: Migaľ si svoje prvé a s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou aj posledné volebné obdobie užíva „naplno“. 34 698
  2. Matúš Radusovsky: Biela pena na mede – Znak kvality alebo dôvod na obavy? 11 983
  3. Ľudmila Križanovská: Zlákal ju multilevel marketing. Prišla o peniaze, aj priateľov 7 880
  4. Rado Surovka: Robert, tak sa o má robiť, do psej matere ! 7 805
  5. Matej Galo: Pán Fico, profitujete z ruského plynu? Len sa pýtam. 7 514
  6. Ivan Mlynár: Ficove triky sa pred zavretými dverami Friedricha Merza zmenili na Ficove tiky. 6 447
  7. Ľuboslava Šusteková: Chrumkavé sladkokyslé zavárané uhorky mojej babky 5 890
  8. Jozef Maťaše: Ako dobre bolo za socializmu! 4 374
  1. Roman Kebísek: Štúr na Slovanskom zjazde r. 1848: Prioritou Slovanov nie je záchrana Rakúska
  2. Post Bellum SK: Priatelia-Maďari, ktorí zohrali kľúčovú rolu počas Nežnej revolúcie
  3. Radko Mačuha: Peter Pellegrini je prezidentom vojny.
  4. Marcel Rebro: Za každým padlým hrdinom zostala stolička pri stole. A často aj dieťa, ktoré stratilo otca
  5. Marcel Rebro: Deti z Nikopola túžia po tábore. Autobusy však nejdú, vodiči majú strach z dronov
  6. Marcel Rebro: Majú dvadsaťštyri. Namiesto vysokej školy žijú v diere na fronte a eliminujú Rusov.
  7. Roman Kebísek: Po vyše sto rokoch preložili z francúzštiny životopis Štúra od Turcerovej
  8. Marcel Rebro: "Nas mnogo": Od Stalingradu po Bachmut — 80 rokov tej istej ruskej taktiky
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Záhorie - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Záhorie

41-ročného muža chytili opitého vždy v rovnakej obci.


2
Smútok a frustrácia hráčov Spartaka po inkasovanom góle.

Spartakovci reagujú na vypadnutie i roztržku.


5

Rušňovodič zrážke nedokázal zabrániť.


TASR
Trnavčan Cedric Badolo bojuje o loptu s Amorom Layouninom z BK Häcken.

Spartak ukázal charakter, no nestačilo to.


23
  1. Michael Achberger: Nemáte na trénera? Nevadí! Takto sa naučíte plávať ako profík aj sami
  2. Oskar Kaman: Parkovacia politika v Starom Meste zlyháva.
  3. Adam Ustupsky : Ako rozpoznať ruskú propagandu?
  4. Ivan Čáni: Modroknižkoví podvodníci Pellegrini a Kaliňák zázračne „vyzdraveli“. Rád by som tomu uveril, ale akosi mi to nejde.
  5. Martin Fronk: Prečo sa kostol zrútil a čo s tým mali anjeli?
  6. Juraj Kumičák: Atrapa
  7. Monika Albertiová: Kradnú, lebo môžu. Spravodlivosť sa končí pri 699 eurách
  8. Ján Šeďo: Konečne to do seba zapadá, hoci Ficovi na truc.
  1. Ivan Čáni: Migaľ si svoje prvé a s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou aj posledné volebné obdobie užíva „naplno“. 34 698
  2. Matúš Radusovsky: Biela pena na mede – Znak kvality alebo dôvod na obavy? 11 983
  3. Ľudmila Križanovská: Zlákal ju multilevel marketing. Prišla o peniaze, aj priateľov 7 880
  4. Rado Surovka: Robert, tak sa o má robiť, do psej matere ! 7 805
  5. Matej Galo: Pán Fico, profitujete z ruského plynu? Len sa pýtam. 7 514
  6. Ivan Mlynár: Ficove triky sa pred zavretými dverami Friedricha Merza zmenili na Ficove tiky. 6 447
  7. Ľuboslava Šusteková: Chrumkavé sladkokyslé zavárané uhorky mojej babky 5 890
  8. Jozef Maťaše: Ako dobre bolo za socializmu! 4 374
  1. Roman Kebísek: Štúr na Slovanskom zjazde r. 1848: Prioritou Slovanov nie je záchrana Rakúska
  2. Post Bellum SK: Priatelia-Maďari, ktorí zohrali kľúčovú rolu počas Nežnej revolúcie
  3. Radko Mačuha: Peter Pellegrini je prezidentom vojny.
  4. Marcel Rebro: Za každým padlým hrdinom zostala stolička pri stole. A často aj dieťa, ktoré stratilo otca
  5. Marcel Rebro: Deti z Nikopola túžia po tábore. Autobusy však nejdú, vodiči majú strach z dronov
  6. Marcel Rebro: Majú dvadsaťštyri. Namiesto vysokej školy žijú v diere na fronte a eliminujú Rusov.
  7. Roman Kebísek: Po vyše sto rokoch preložili z francúzštiny životopis Štúra od Turcerovej
  8. Marcel Rebro: "Nas mnogo": Od Stalingradu po Bachmut — 80 rokov tej istej ruskej taktiky

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu