TRNAVA. Trnavský samosprávny kraj sa snaží podporiť cestovný ruch v regióne marketingovou kampaňou aj vydaním magazínu Leto v trnavskej župe. Cieľom je podľa župana Jozefa Viskupiča prispieť k zachovaniu zamestnanosti a oživeniu ekonomiky.
Župa sa aj prostredníctvom Krajskej organizácie cestovného ruchu Trnavského kraja snaží zviditeľniť najkrajšie miesta na trávenie voľného času i letných dovoleniek, od Baťovho kanála, až po Gabčíkovo.
Zmena na trénerskej lavičke. FC Malacky povedie Branislav Juhas Čítajte„V rámci podpory cestovného ruchu Krajská organizácia cestovného ruchu (KOCR) pripravuje kampaň, ktorou chce získať domácich a prilákať aj zahraničných návštevníkov, predovšetkým zo susedného Juhomoravského kraja a župy Györ-Moson-Sopron. Prebiehať bude v auguste v printových médiách, online, rádiách a prirodzene na sociálnych sieťach. KOCR zároveň prispeje svojim členským oblastným organizáciám na marketingové aktivity,“ povedal Viskupič.
Nad rámec tejto kampane župa pripravila letný magazín Leto v trnavskej župe, ktorý si už ľudia mohli nájsť vo svojich poštových schránkach. V magazíne predstavuje to „naj“ zo všetkých okresov. Na svoje si prídu milovníci cyklistiky, turistiky, prírodných vodných plôch i kultúrnych pamiatok.
Snažia sa zvýšiť záujem o florbal v meste ČítajteKraj je tiež známy svojim kúpeľníctvom a akvaparkami, ktoré vyhľadávajú najmä rodiny s deťmi. Trnavský samosprávny kraj pripravil aj dvojjazyčnú, slovensko-maďarskú jazykovú mutáciu magazínu, ktorá je určená pre okresy Dunajská Streda a Galanta.
Magazín k dispozícií v elektronickej verzií na webovej stránke krajzazitkov.sk, kde sú aj ďalšie brožúry, tipy a informácie o miestach a atraktivitách, ktoré sa oplatí v Trnavskom kraji vidieť a zažiť.
Krajská organizácia cestovného ruchu Trnavského kraja vznikla len v minulom roku, jej úlohou je propagácia regiónu, regionálnych produktov a služieb a tým aj podpora malých a stredných podnikateľov v kraji.