Oblastný futbalový zväz Senica sa vydal správnym smerom

Rozprávali sme sa s podpredsedom ObFZ Senica Petrom Koprlom.

Peter KoprlaPeter Koprla (Zdroj: Martina Radošovská)

SENICA. Nedávno mala v oblasti odštartovať jarná časť sezóny, na ktorú si budeme musieť počkať a je vôbec otázne, či aj odštartuje.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Športovo-technická komisia ObFZ Senica v súlade s nariadením Ústredného krízového štábu SR zo dňa 9. marca 2020 najskôr odložila všetky majstrovské futbalové stretnutia v súťažiach ObFZ Senica od 10. do 23. marca 2020, neskôr ich zrušila až do odvolania.

Toto obdobie sme využili na rozhovor s podpredsedom ObFZ Senica Petrom Koprlom, s ktorým sme sa rozprávali o jeho pôsobení vo zväze, ako hodnotí pohárovú súťaž Sportika Cup, ale aj prečo sa zväz rozhodol byť aktívnym na sociálnej sieti.

SkryťVypnúť reklamu

Vo funkcii podpredsedu ObFZ Senica pôsobíte druhý rok, ako by ste zatiaľ zhodnotili toto obdobie?

Prečítajte si tiež: TÓTH: Teraz musíme byť všetci zodpovední Čítajte 

– Zhodnotil by som ho ako náročné obdobie, ale sme iba na polceste. Naše spoločné štvorročné obdobie budeme hodnotiť na jeho konci. Trochu ma mrzí jedna vec, že viacerí vo zväze pracujú a chcú vytvoriť dôstojné podmienky pre fungovanie futbalu, ale sú aj takí jedinci, ktorí túto činnosť spochybňujú, ale sami nepomáhajú, skôr naopak.

Čo sa podľa vás vo zväze pohlo dobrým smerom a kde ešte vidíte rezervy?

– Rezervy sú vždy. Vieme o nich, snažíme sa ich postupne odstraňovať. Hodnotenie dobrých vecí prenechám tým, pred ktorými budeme za dva roky skladať účty, teda klubom. Avšak môžem povedať, že smer, ktorým sa vydal ObFZ Senica, je správny.

Nová pohárová súťaž Sportika Cup už pozná svojich finalistov, ktorými sú Rybky a Hlboké. Ako celkovo hodnotíte túto súťaž a aké ohlasy sa k vám dostali?

SkryťVypnúť reklamu

– Som nesmierne rád, že sa pohárová súťaž Sportika Cup uchytila a je divácky atraktívnou. Videl som viacero zápasov, kde hráčom nechýbalo nasadenie a nižšie postavené mužstvá sa chceli v zápasoch vytiahnuť nad favoritmi. Takto sa podarilo postúpiť napríklad Trnovcu cez Štefanov a Smolinskému cez Kopčany.

Ohlasy na novú súťaž sú pozitívne, ale uvidíme, koľko mužstiev sa prihlási do ďalšieho ročníka. V tomto ich bolo 31. Myslím si, že aj finálový zápas sľubuje atraktívny futbal, obe mužstvá si finále zaslúžia a šance vidím tak na 50:50. Dúfam, že finálový zápas nebude ohrozený súčasnou mimoriadnou situáciou.

Podľa predsedu ObFZ Senica Miroslava Gučeka je potrebné zefektívniť prácu s mládežou, najmä s výbermi zväzu. Aký je na to váš pohľad?

– Áno, zefektívnenie práce s mládežou je jednou z najdôležitejších úloh, ktoré sme si pred seba postavili. Vieme dobre, že nedostatkom mládežníckych mužstiev potom trpí aj futbal dospelých. Čo sa týka výberov zväzu, osobne si myslím, že pre každú kategóriu by mal byť určený tréner. Tréningová príprava na turnaj by mohla byť lepšia, aby si mohli hráči na seba zvyknúť.

SkryťVypnúť reklamu

Nedávno začal byť zväz aktívny aj na sociálnej sieti, pričom prišla iniciatíva z vašej strany. Prečo ste sa rozhodli pre tento krok?

Prečítajte si tiež: Miroslav Guček očakáva na jar zaujímavé a atraktívne stretnutia Čítajte 

– Áno, vytvorenie oficiálnej Facebookovej stránky ObFZ Senica je iniciatívou, s ktorou som prišiel ešte v decembri minulého roka. Pre tento krok sme sa rozhodli z viacerých dôvodov. Vieme, že sociálne siete sú fenoménom súčasnej doby. Cieľom bolo byť bližšie k našim hráčom, funkcionárom, fanúšikom a pravdivo informovať o pripravovaných podujatiach, novinkách a informáciách zo zväzu, pretože existovali skreslené, neoverené informácie, ktoré boli publiku podsúvané nekompetentnými ľuďmi.

Na tejto stránke budú zverejnené oficiálne informácie a vyhlásenia pre médiá. Mojím cieľom je okrem týchto vecí zachovať historické fotografie z jednotlivých klubov, a preto sme vyzvali ľudí, ktorí takéto fotografie majú, aby nám ich posielali. Uverejňujeme ich s popisom, z ktorého ročníka pochádzajú a obsahujú menoslov ľudí, ktorí sa na nej nachádzajú. Chceme, aby sa táto stránka rozvíjala a bola stále lepšou aj vďaka našim fanúšikom na nej. Tí si môžu túto stránku formovať podľa seba. Čo na nej bude zverejnené, bude z veľkej časti práve ich iniciatívou. Podotýkam, že stránka je nestranná a je určená pre potreby ObFZ Senica a všetkých futbalových klubov. Momentálne vykonávam funkciu administrátora ja, ale chcem, aby sa tejto iniciatívy do budúcnosti zhostil niekto, kto má viac času. Hádam sa nám niekoho takého podarí nájsť.

Aké máte vízie do nadchádzajúceho obdobia?

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným MYregiony.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C6QKQ na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Záhorie

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 192
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 859
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 163
  4. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 282
  5. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 228
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 084
  7. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 061
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 776
  1. Viktor Pamula: Odkaz premiera jeho voličom i nám všetkým.
  2. Miroslav Kocúr: Fico vie, že niektorí už vedia
  3. Juraj Ondruška: „Letisko Vajnory – porušenie verejnej vôle? Dokumenty hovoria jasne“ ✈️🚨
  4. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  5. Adriana Kerestešová: Detská kniha, ktorá inšpiruje k pomoci iným
  6. Otilia Horrocks: Stop netransparentným haciendám !
  7. Asociácia dôchodkových správcovských spoločností: Starnutie populácie je tiché, ale rýchle. Ako investovať do sveta, kde starneme
  8. Ľuboš Vodička: Prírodovedné múzeum Viedeň, krása nielen dinosauria
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 866
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 933
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 685
  4. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 8 190
  5. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 813
  6. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 469
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 188
  8. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 5 457
  1. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  2. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  3. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  4. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  5. Tupou Ceruzou: Pandemická
  6. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  7. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  8. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Záhorie - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Záhorie

Objavte Slovensko inak – pestré, živé a plné prekvapení.


Lucia Mikušová bola vicemajsterka sveta v akrobatickom fitness.

Sladkosti si nemusí odopierať.


1

Keď už ma beriete, už ma to nechajte dopiť, povedal policajtom.


1
Cieľom župy je bojovať proti menštruačnej chudobe a odtabuizovať tému ženskej menštruácie.

Jej cieľom je systematicky riešiť problematiku menštruačnej chudoby.


TASR
  1. Viktor Pamula: Odkaz premiera jeho voličom i nám všetkým.
  2. Miroslav Kocúr: Fico vie, že niektorí už vedia
  3. Juraj Ondruška: „Letisko Vajnory – porušenie verejnej vôle? Dokumenty hovoria jasne“ ✈️🚨
  4. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  5. Adriana Kerestešová: Detská kniha, ktorá inšpiruje k pomoci iným
  6. Otilia Horrocks: Stop netransparentným haciendám !
  7. Asociácia dôchodkových správcovských spoločností: Starnutie populácie je tiché, ale rýchle. Ako investovať do sveta, kde starneme
  8. Ľuboš Vodička: Prírodovedné múzeum Viedeň, krása nielen dinosauria
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 866
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 933
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 685
  4. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 8 190
  5. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 813
  6. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 469
  7. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 188
  8. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 5 457
  1. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  2. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  3. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  4. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  5. Tupou Ceruzou: Pandemická
  6. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  7. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  8. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu