ra, sa prihlásilo 93 pretekárov z deviatich krajín Európy. Súťaže rádiom ovládaných modelov triedy F3J, ovládané sú všetky časti lietadla ako výškovka, smerovka, krídelka, sa napokon zúčastnilo 70 pretekárov zo Slovenska, Čiech, Maďarska, Slovinska, Chorvátska, Bieloruska, Lotyšska, Poľska, pretože zlé počasie odradilo od účasti výpravu z Turecka.
Súťaž sa skladala zo šiestich základných kôl a finálového kola. V sobotu sa uskutočnili štyri kolá, zvyšok pripadol na nedeľu. Prvých dvanásť pretekárov zo základných kôl postúpili do finále, ktoré sa lietalo na dve kolá. Z nich vyšiel víťaz svetového pohára eurotouru a víťaz mesta holíča.
Úlohou pretekárov bolo v priebehu desiatich minút mať prichystané lietadlo na súťaž, vzlietnuť a pristáť na presne určenom bode, pričom dôležitý bol čo najdlhší čas letu a presnosť pristátia. Teoreticky mohol najlepší získať 600 bodov za let a 100 bodov za presné pristátie. V praxi však odštartovanie lietadla trvá okolo siedmych sekúnd a pretekári pristávali ešte pred uplynutím desaťminútového limitu, pretože ak by ho prekročili čo len o sekundu, nezískali by žiadny bod. Podobné pravidlá boli aj pri finálovom kole, v nich sa však lietalo na 15 minút.
- gak -