Spoločnosť Kaufland kladie veľký dôraz nielen na ponuku vždy čerstvého a kvalitného sortimentu, ale aj na pozitívne emócie a pohodu pri samotnom nákupe. Presne to predstavuje jeden z hlavných dôvodov pre inováciu štandardu aj v tejto predajni.
„Cieľom modernizácie je zvýšenie komfortu a kultúry predaja pre našich zákazníkov, ku ktorým patrí napr. zníženie maximálnej výšky regálov, zriadenie oddelenia s tovarom na malý rýchly nákup, ako aj zvýšenie voľnosti pohybu aplikáciou nového, prehľadného konceptu regálov a usporiadania sortimentu,“ uviedol Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Pohodlnosť a rýchlosť nákupu podporuje už samotný vchod do predajne a zákazník sa hneď po príchode ocitne v zdravom oddelení ovocia a zeleniny. Rýchlosti nákupu každého obyvateľa Senice pomôže aj odstránenie stredovej regálovej steny, vďaka ktorej sa bude môcť jednoducho pohybovať krížom cez celú predajňu, ale aj medzi jej jednotlivými oddeleniami.
O uľahčenie nákupu všetkých zákazníkov sa postará hneď niekoľko komplexných zmien. Môžu sa tešiť nielen z nových prehľadných regálov, modernizácie pultového nábytku a vstupu do predajne, ale aj zavedenia samoobslužných pokladní a nového dizajnu informácií predajne.
Inovácie sa zamerali aj na každodenný nákup. Pekáreň, ktorá je jeho súčasťou, nájdu hneď za oddelením ovocia a zeleniny a mrazený tovar priamo pri pokladniach. Nákup sa tak stáva doslova otázkou minúty.
V meste Senica je zákazníkom k dispozícii predajná plocha o rozlohe 2 923,96 metrov štvorcových, pri ktorej nie je ani parkovanie problémom. Pozemok, na ktorom predajňa stojí, má parkovisko s kapacitou 229 parkovacích miest.
Areál obchodného domu sa rozprestiera na pozemku s celkovou rozlohou 19 139 metrov štvorcových, zastavaná plocha z toho predstavuje 4 726,25 metrov štvorcových.