SENICA. Po zrekonštruovaní zastrešenia nástupísk a sociálnych zariadení pre cestujúcich bola zmodernizovaná prevádzková budova. Zároveň prebiehajú prípravné práce na tretej etape, v rámci ktorej budú upravené priestory čakárne. Celá modernizácia autobusovej stanice by mala byť ukončená koncom tohto roka. Odhadované investičné náklady na túto fázu sú 100-tisíc eur.
150-tisíc eur z vlastných zdrojov
ARRIVA začala s modernizá-ciou budovy v novembri 2016. Spoločnosť doteraz z vlastných zdrojov celkovo investovala do modernizácie senickej autobusovej stanice 150-tisíc eur.
Budova splní svoj účel
V zmodernizovanej budove sa nachádza informačná kancelária, kde cestujúci získajú informácie o cestovných poriadkoch, vybavia si dopravné čipové karty či kúpia miestenky na diaľkové a medzinárodné spoje. V priestoroch čakárne bola nainštalovaná elektronická informačná tabuľa, samoobslužný dotykový kiosk na vyhľadávanie spojov, kde si cestujúci sami môžu zadať požadovanú trasu a zistiť si spoje a pribudne WiFi pripojenie, ktoré bude cestujúcej verejnosti k dispozícii zdarma.
Zvyšovanie komfortu cestovania
„Naším cieľom je neustále zvyšovať úroveň služieb a komfort cestovania verejnou dopravou na Slovensku, kde ARRIVA pôsobí. To si vyžaduje jednak investície do obnovy a modernizácie nášho vozového parku a zároveň zatraktívňovanie priestorov slúžiacich pre cestujúcich,“ povedal László Ivan, generálny riaditeľ spoločností ARRIVA na Slovensku, a dodal: „V priestoroch prevádzkovej budovy sa nachádza dispečing, odpočinkové priestory a kuchynka pre vodičov. Tieto priestory budú môcť okrem vodičov spoločností ARRIVA využívať aj vodiči ostatných dopravných spoločností počas ich prestávky v Senici.“
Potešení autobusári
„Sme veľmi radi týmto novým priestorom. Je to tu veľké, máme tu sprchy. Doteraz sme nemali takéto vymoženosti. Niektorí chodili odpočívať napríklad domov,“ zhodli sa senickí vodiči autobusov.