„Pri pokladni som za nákup v hodnote 145 Sk platila bankovkou hodnoty 500 Sk. Keď sa mi pokladníčka snažila vydať, spýtala som sa jej, či jej pomôže 45 korún. Súhlasila s mojou ponukou, no po prebratí tejto čiastky mi odmietla vydať 400 Sk s odôvodnením, že som jej predtým dala iba stovku. Keď som sa svojich peňazí domáhala, bol prizvaný manažér a takisto aj Mestská polícia. Bolo treba urobiť kontrolu pokladne. Než však manažér prišiel, pokladníčka mi „pre istotu“ tých 400 Sk vrátila, no manažérovi o tom nepovedala. Po kontrole pokladne mi manažér oznámil, že stav pokladne je v poriadku a že som musela dať iba stovku. Keď som mu povedala, že v poriadku byť musí, pretože ja svojich 400 Sk mám, ostal nepríjemne prekvapený, čo aj pokladníčke vyčítal,“ začala svoje rozprávanie o nepríjemnej skúsenosti Anna Filová. Zdá sa, že prípad mal šťastnú dohru a všetko šťastne skončilo. Pani Filová však ešte pokračovala. „Počas kontroly pokladne stál pri mne pracovník Sukromnej bezpečnostnej služby ako pri nejakej zlodejke a všetci ľudia sa na mňa takisto pozerali. Po tejto udalosti som očakávala aspoň slovko ospravedlnenia, no to prišlo, až keď som sa ho sama dožadovala, aj to len tak kútikom úst. Neviem, či sa takíto ľudia vedia vcítiť do úlohy človeka, ktorý sa dostal do takejto nepríjemnej situácie. Môžem povedať, že je to pre mňa veľmi nepríjemná skúsenosť, zvlášť, keď pravda bola na mojej strane,“ zakončila návštevu v našej redakcii Anna Filová.
Samozrejme, že slovo sme dali aj druhej strane. Stanovisko od kompetentných pracovníkov Lidl sme však bohužiaľ nedostali. Vedúci senického Lidlu nám odkázal, že sa vedenie k tomu vyjadrovať nebude.
Jozef Komorný