vú križovatku.
Na októbrovom stretnutí zástupcov Slovenskej správy ciest Bratislava ako investora, Dopravoprojektu Bratislava ako spracovávateľa návrhu, predstaviteľov mesta a občanov sa verejne prerokovali tri varianty cestného obchvatu Holíča, pričom sa zainteresované strany dohodli na variante, v ktorom by sa obchvat začal pri železničnom priecestí pri Kopčanoch a súbežne s traťou a Nádražnou ulicou smerom na Skalicu by sa napojil na jestvujúcu cestu I. triedy. Ako nás informoval zástupca primátora Vladimír Petrovič, na rokovaní odzneli dve pripomienky občanov, ktoré sa zaslali ministerstvu životného prostredia. To posúdi a rozhodne o ich opodstatnosti. V krajnom prípade sa prijme tzv. nulový variant, čo v tomto prípade znamená nerealizácia projektu.
Viac ako obchvat rezonovala v októbri otázka rekonštrukcie jedinej svetelnej križovatky na hlavných ťahoch na kruhovú križovatku, kde najmä pri vypnutí semafórov dochádza k častým kolíziám. „Ohľadom kruhového objazdu sme v októbri uskutočnili dve stretnutia. Prvé za prítomnosti verejnosti, ktorá bude zmenou situácie dotknutá, to zn. občanov z bytových domov a rodinných domov, podnikateľov a inštitúcií. Na tomto stretnutí mali možnosť občania pripomienkovať projekty a realizáciu kruhovej križovatky. Druhé stretnutie sa uskutočnilo koncom októbra, kde už boli zapracované pripomienky občanov a stretnutia sa zúčastnili zástupcovia projektantov, investora, dopravnej policie, autobusových dopravcov a mesta. Tu bol zhruba dohodnutý harmonogram prác. Pokiaľ pôjde všetko dobre, prípravná fáza začne v letných prázdninových mesiacoch a výstavba kruhovej križovatky by mala byť ukončená v priebehu troch mesiacov, to znamená do zimy v roku 2005,“ informoval nás Vladimír Petrovič.
- gak -